Polski Związek Alpinizmu z siedzibą w Warszawie, na podstawie uchwały Prezydium Zarządu PZA z dnia 25.05.2023 roku ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Polskiego Związku Alpinizmu.
MIEJSCE PRACY:
Biuro Polskiego Związku Alpinizmu
ul. Mokotowska 24
00-561 Warszawa
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- dokumenty należy przesłać elektronicznie na adres biuro@pza.org.pl
- dokumenty należy przesłać do dnia 5.06.2023 do godz. 14:00
- rozstrzygnięcie konkursu planowane jest w dniu 6.06.2023
ZAKRES ZADAŃ
- wykonywanie i wdrażanie uchwał Zarządu
- współpraca z klubami zrzeszonymi w Polskim Związku Alpinizmu
- przedkładanie Zarządowi analiz i wniosków dotyczących funkcjonowania Biura oraz sprawozdań z realizacji zadań i wyników finansowych
- nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowaniem materiałów dla Komisji Rewizyjnej
- podejmowanie decyzji w zakresie posiadanych kompetencji
- prowadzenie bieżących spraw Biura
- ustalanie wewnętrznej organizacji pracy Biura oraz nadzorowanie i koordynowanie bezpośrednio pracy Głównego Księgowego i trenerów
- współpraca z Ministerstwem Sportu i Turystyki
- utrzymywanie kontaktów z parterami w kraju i za granicą
WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO ZAJMOWANIA STANOWISKA
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: prawo lub administracja)
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwa lata na samodzielnym lub kierowniczym stanowisku i co najmniej trzy lata w realizacji projektów finansowanych ze środków publicznych
- min. roczne doświadczenie w pracy/współpracy w/z ogólnopolskim związku/stowarzyszeniu sportowym
- znajomość aktów prawnych z zakresu kultury fizycznej
- wiedza ekspercka i doświadczenie w zakresie sportów reprezentowanych przez Polski Związek Alpinizmu
- udokumentowana znajomość specyfiki funkcjonowania klubów zrzeszonych w Polskim Związku Alpinizmu
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, znajomość innych języków będzie dodatkowym atuem
- posiadanie kompetencji kierowniczych rozumianych w szczególności jako: planowanie strategiczne i operacyjne, podejmowanie decyzji, komunikacja interpersonalna, zarządzanie pracownikami, koordynowanie realizacji procesów o wysokim stopniu złożoności, znajomość przepisów i procedur związanych z planowaniem i rozliczaniem akcji oraz programów realizowanych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność
Ponadto od kandydatów wymaga się umiejętności praktycznych w obszarze alpinizmu potwierdzonych odbyciem minimum dwóch szkoleń w zakresie wiedzy i umiejętności w obszarze alpinizmu (np. taternictwa, speleologii, narciarstwa wysokogórskiego, wspinaczki skalnej, wspinaczki sportowej).
WYMAGANIA DODATKOWE
- dyspozycyjność
- gotowość do pracy w nienormowanym wymiarze
- umiejętność podejmowania decyzji
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętności przywódcze
- konsekwencja w działaniu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym