wróć
Polski Związek Alpinizmu
Archiwum > CV — Curriculum Vitae

CV — Curriculum Vitae

Opublikowano: 21-03-2007; 21:05 przez mteg

Curriculum Vitae to dokument wysyłany w odpowiedzi na interesujące nas ogłoszenie o pracę.

Zawiera:

  • Dane osobowe (imię i nazwisko, adres zamieszkania/adres do korespondencji, numer telefonu/fax’u, e-mail, data i miejsce urodzenia);
  • Informacje o wykształceniu;
  • Doświadczenie zawodowe (nazwa firmy, czas pracy, zajmowane stanowisko, zakres obowiązków);
  • Dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia zawodowe, a także opanowane podczas nich umiejetności i certyfikaty);
  • Umiejętności (obsługa komputera, prawo jazdy, obsługa urządzeń);
  • Znajomość języków obcych;
  • Doświadczenie pozazawodowe;
  • Zainteresowania;
  • Informacje dodatkowe (np. stopień niepełnosprawności);
  • Referencje
  • Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych
  • Odręczny podpis

Zasady pisania CV

  • Powinno mieścić się na jednej, dwóch stronach (wyjątkowo więcej), napisane na białej kartce A4, na komputerze, czytelne, spójne, estetyczne, eleganckie;
  • O sobie pisz w trzeciej osobie liczby pojedynczej; krótkimi hasłami, równoważnikami zdań;
  • Poszczególne elementy życiorysu powinny być od siebie wyraźnie oddzielone;
  • Łatwe do odczytania, zaznaczone najważniejsze informacje;
  • Krótkie, konkretne — zawierające najważniejsze zagadnienia, osiągnięcia;
  • Logiczne, uporządkowane;
  • Nie kłamiemy!!! — umieszczaj tylko prawdziwe informacje, większość można łatwo zweryfikować na rozmowie kwalifikacyjnej lub sprawdzić innymi drogami;
  • Stosuj odwrotną chronologię.

WZÓR CV

Partnerzy