Zarząd Polskiego Związku Alpinizmu zaprasza osoby zainteresowane pracą
na stanowisku Kierownika COS „Betlejemka”, do składania ofert.
Prosimy o składanie ofert wyłącznie pocztą elektroniczną
na adres zarzad@pza.org.pl,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31. 05. 2006.
Podania powinny zawierać:
CV,
list motywacyjny.
Wymagane kwalifikacje:
doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku,
znajomość realiów środowiska wspinaczkowego
i tatrzańskiego,dyspozycyjność i predyspozycje do samodzielnego
działania w ramach określonych zasad i procedur,prawo jazdy kat. B; doświadczenie w samodzielnym
prowadzeniu samochodu; umiejętność kierowania samochodami terenowymi,umiejętność obsługi komputera w zakresie programów
do obsługi poczty elektoniczej i podstawowych aplikacji biurowych,praktyczne umiejętności techniczne, pozwalające
na samodzielne wykonywanie prac gospodarczych i bieżących napraw
w budynku COS „Betlejemka”,umiejętność prowadzenia obiektu noclegowego,
w tym przyjmowanie grup zorganizowanych.
Mile widziane:
znajomość języków obcych.
Zadania:
Kierowanie obiektem COS PZA „Betlejemka” na Hali Gąsienicowej
w zakresie:
pełnej obsługi noclegowej, realizowanej w ramach
prowadzonych kursów szkoleniowych i doszkalania indywidualnego
członków PZA i UIAA,utrzymywania należytego stanu technicznego obiektu,
odbywania zleconych mu przez PZA podróży służbowych,
jeżeli pozostają one w związku z wykonywanymi przez niego obowiązkami,sprawowania należytej gospodarki sprzętem
wspinaczkowym przeznaczonym do działalności szkoleniowej,współpracy z Komisją Szkolenia PZA oraz Komisją
Wypraw i Unifikacji oraz Komisją Tatrzańską celem optymalnego
wykorzystania obiektu.
Oferujemy:
zatrudnienie na zasadach kontraktu menedżerskiego,
zawartego na okres 1 roku, z możliwością przedłużenia na kolejne okresy,atrakcyjne wynagrodzenie,
intensywny rozwój zawodowy,
ciekawą i trudną pracę wśród ludzi gór.
Termin objęcia stanowiska nastąpi od 01. 10. 2006.