Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie organizowanym przez Polski Związek Alpinizmu. Odzew przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy ponad 158 świetnych logotypów, które były tematem naszego konkursu.
Głównym kryterium oceny prac przez Jury (Zarząd PZA) było ujęcie w projekcie elementu gór, wzajemnej pomocy oraz prostota graficzna. Ze względu na ilość prac był to dla nas szalenie trudny wybór.
Decyzją jury jako logo Funduszu Berbeki został wybrany projekt przygotowany przez Janusza Wójcika.
Jednakże doceniając profesjonalny warsztat oraz zaprezentowanie kompleksowej propozycji identyfikacji wizualnej tzw. „brandingu” Jury zdecydowało o przyznaniu wyróżniania dla Piotra Kity (reprezentującego Agencję interaktywną Kreaton).
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za udział w konkursie i zapraszamy ponownie przy kolejnym takim projekcie organizowanym przez PZA.
Iwona Bocian