Zarząd PZA ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Sportowego PZA.
Oferty można składać do dnia 30 stycznia 2019 r. do godziny 12:00.
Wyboru na stanowisko Dyrektora Sportowego dokona Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd Związku, w której będzie zasiadał przedstawiciel z ramienia Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Opis stanowiska:
Dyrektor Sportowy odpowiada za organizację pracy pionu szkoleniowego PZA, koordynowanie kadr narodowych, współpracę z komisjami, z klubami – w tym przede wszystkim za planowanie i nadzór nad realizacją zadań szkoleniowych, a także za reprezentowanie interesów środowiska wobec państwowych i międzynarodowych instytucji. Zatrudnienie na wskazane stanowisko zgodnie z zasadami zawartymi w Decyzji nr 63 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 12 grudnia 2018 r.
Zakres obowiązków:
Do wglądu w PZA
Wymagania niezbędne dotyczące kandydata:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 10 letni staż pracy, w tym minimum 5-letni na stanowisku obsługującym dotacje państwowe, dającym praktyczną znajomość planowania i prowadzenia procesu szkolenia sportowego;
- minimum tytuł trenera I klasy;
- przedstawienie pisemnego projektu programu organizacji szkolenia sportowego;
- świadczenie obowiązku pracy w siedzibie PZA minimum 2 dni w tygodniu (przy pełnym etacie).
Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
- znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego;
- wysoki poziom zdolności interpersonalnych i reprezentacyjnych;
- doświadczenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
- umiejętność obsługi komputera;
- dyspozycyjność (częste wyjazdy służbowe);
- znajomość przepisów i procedur związanych z planowaniem i rozliczaniem akcji oraz programów szkoleniowych realizowanych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki;
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- szczegółowy życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (należy podać instytucje nadające uprawnienia);
- list motywacyjny;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych;
- projekt koncepcji wieloletniego programu organizacji szkolenia.
Przy ocenie kandydatów komisja konkursowa powołana przez Zarząd PZA będzie brała pod uwagę w szczególności:
- osiągnięcia w dotychczasowej pracy szkoleniowej i menedżerskiej;
- jakość przedłożonej koncepcji wieloletniego programu szkolenia.
Procedura i przebieg konkursu:
- Wyboru kandydata dokona Zarząd PZA na podstawie opinii Komisji Konkursowej.
- Komisja Konkursowa ma prawo zaprosić wybranych kandydatów na indywidualne rozmowy kwalifikacyjne.
- Ostateczne wyniki konkursu ogłosi Zarząd PZA.
- Konkurs może zostać unieważniony bez podawania powodu.
Kandydaci proszeni są o przesyłanie swoich ofert na adres email: biuro@pza.org.pl lub na adres PZA (00-561 Warszawa, ul. Mokotowska 24) do dnia 30/01/2019 roku do godz. 12:00.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Polski Związek Alpinizmu”.
Dane w celach określonych powyżej przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych będzie Polski Związek Alpinizmu.