Zarząd Polskiego Związku Alpinizmu ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biura.
Oferty można składać do dnia 9 grudnia 2016 r. do godziny 12:00.
Poniżej przedstawiamy założenia konkursowe:
1. Wymagania konieczne
- 
wykształcenie wyższe; 
- 
minimum 5 – letni staż pracy na stanowisku obsługującym dotacje państwowe (preferowany w administracji publicznej), dającym praktyczną znajomość planowania i prowadzenia procesu szkolenia sportowego w zakresie rzeczowo – finansowym, 
 w tym roczny na stanowisku kierowniczym, z szczególnym uwzględnieniem sportów objętych programem igrzysk olimpijskich;
- 
znajomość przepisów i procedur związanych z planowaniem i rozliczaniem akcji oraz programów szkoleniowych realizowanych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki; 
- 
zdolności organizacyjne oraz umiejętność kierowania zespołem pracowniczym; 
- 
znajomość odpowiednich przepisów, w tym: ustawy o sporcie, stowarzyszeniach, zamówieniach publicznych oraz rozporządzeń właściwego ministra; 
- 
znajomość języka angielskiego. 
2. Podstawowy zakres obowiązków Dyrektora Biura PZA:
- 
kierowanie biurem PZA; 
- 
prowadzenie bieżących spraw; 
- 
gromadzenie i udostępnianie informacji z działalności PZA; 
- 
organizowanie i dokumentowanie posiedzeń Zarządu i innych organów PZA; 
- 
uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu; 
- 
opracowywanie projektów planów pracy, budżetu oraz sprawozdań merytorycznych; 
- 
współpraca ze sponsorami Związku w zakresie redagowania sprawozdań zgodnych 
 z wymogami zawartych umów;
- 
współpraca z klubami oraz okręgowymi związkami. 
3. Przy ocenie kandydatów Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd PZA będzie brała w szczególności pod uwagę:
- 
doświadczenie zawodowe, 
- 
osiągnięcia w dotychczasowej pracy. 
4. Dokumenty wymagane w ofertach składanych przez kandydatów:
- 
życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; 
- 
list motywacyjny; 
- 
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje i umiejętności; 
- 
sporządzony na piśmie projekt programu organizacji pracy Biura PZA. 
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
- 
wszystkich zainteresowanych prosimy o składanie swoich aplikacji w siedzibie Polskiego Związku Alpinizmu, 00-087 Warszawa ul. Corazziego 5/24 lub o przesłanie aplikacji elektronicznie na adres biuro@pza.org.pl – w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9.12.2016 r. 
- 
wszystkie niezbędne dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura PZA.” 
6. Procedura i przebieg konkursu:
- 
Przed ogłoszeniem wyniku konkursu Komisja może zaprosić wytypowanych kandydatów na indywidualne rozmowy kwalifikacyjne. 
- 
Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia Konkursu, a także zmiany terminu składania aplikacji bez podawania przyczyny. 
- 
Aplikacje niekompletne oraz dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. 
- 
Ostateczny wynik konkursu zostanie ogłoszony do dnia 30.12.2016 r. na stronie Polskiego Związku Alpinizmu (www.pza.org.pl). 
Zarząd Polskiego Związku Alpinizmu







 
	







