Zarząd Polskiego Związku Alpinizmu ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biura.
Oferty można składać do dnia 9 grudnia 2016 r. do godziny 12:00.
Poniżej przedstawiamy założenia konkursowe:
1. Wymagania konieczne
-
wykształcenie wyższe;
-
minimum 5 – letni staż pracy na stanowisku obsługującym dotacje państwowe (preferowany w administracji publicznej), dającym praktyczną znajomość planowania i prowadzenia procesu szkolenia sportowego w zakresie rzeczowo – finansowym,
w tym roczny na stanowisku kierowniczym, z szczególnym uwzględnieniem sportów objętych programem igrzysk olimpijskich; -
znajomość przepisów i procedur związanych z planowaniem i rozliczaniem akcji oraz programów szkoleniowych realizowanych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki;
-
zdolności organizacyjne oraz umiejętność kierowania zespołem pracowniczym;
-
znajomość odpowiednich przepisów, w tym: ustawy o sporcie, stowarzyszeniach, zamówieniach publicznych oraz rozporządzeń właściwego ministra;
-
znajomość języka angielskiego.
2. Podstawowy zakres obowiązków Dyrektora Biura PZA:
-
kierowanie biurem PZA;
-
prowadzenie bieżących spraw;
-
gromadzenie i udostępnianie informacji z działalności PZA;
-
organizowanie i dokumentowanie posiedzeń Zarządu i innych organów PZA;
-
uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu;
-
opracowywanie projektów planów pracy, budżetu oraz sprawozdań merytorycznych;
-
współpraca ze sponsorami Związku w zakresie redagowania sprawozdań zgodnych
z wymogami zawartych umów; -
współpraca z klubami oraz okręgowymi związkami.
3. Przy ocenie kandydatów Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd PZA będzie brała w szczególności pod uwagę:
-
doświadczenie zawodowe,
-
osiągnięcia w dotychczasowej pracy.
4. Dokumenty wymagane w ofertach składanych przez kandydatów:
-
życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje i umiejętności;
-
sporządzony na piśmie projekt programu organizacji pracy Biura PZA.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
-
wszystkich zainteresowanych prosimy o składanie swoich aplikacji w siedzibie Polskiego Związku Alpinizmu, 00-087 Warszawa ul. Corazziego 5/24 lub o przesłanie aplikacji elektronicznie na adres biuro@pza.org.pl – w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9.12.2016 r.
-
wszystkie niezbędne dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura PZA.”
6. Procedura i przebieg konkursu:
-
Przed ogłoszeniem wyniku konkursu Komisja może zaprosić wytypowanych kandydatów na indywidualne rozmowy kwalifikacyjne.
-
Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia Konkursu, a także zmiany terminu składania aplikacji bez podawania przyczyny.
-
Aplikacje niekompletne oraz dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Ostateczny wynik konkursu zostanie ogłoszony do dnia 30.12.2016 r. na stronie Polskiego Związku Alpinizmu (www.pza.org.pl).
Zarząd Polskiego Związku Alpinizmu