wróć
Polski Związek Alpinizmu
Komisja Wspinaczki Wysokogórskiej - Informacje > Procedura odbioru dofinansowania

Procedura odbioru dofinansowania

Opublikowano: 2-02-2014; 20:30 przez mteg | Modyfikacja: 5-10-2017; 18:08 przez Jolanta Głowacka

Po ogłoszeniu przez KWiU wielkości dofinansowań należy skontaktować się z biurem PZA biuro@pza.org.pl, najlepiej z p. Marzeną Szydłowską i przedłożyć następujące dokumenty e-mailem w formacie PDF, faksem 22 8758505, lub osobiście:

  • zaświadczenie z klubu potwierdzające przynależność i stwierdzające brak zaległych zobowiązań (n.p. nie opłaconych składek);

  • kartę (książeczkę) zdrowia sportowca lub zaświadczenie lekarskie, wydane przez lekarza sportowego o braku przeciwwskazań do uprawiania alpinizmu (w zaświadczeniu lekarz powinien wpisać termin ważności badań);

  • numer paszportu;

  • adres zameldowania i telefon kontaktowy;

  • ksero ubezpieczenia pokrywającego wypadki alpinistyczne w Polsce i kraju wyjazdu;

  • ostateczny termin wyjazdu;

  • ew. nr konta bankowego dla osób nie odbierających pieniędzy osobiście.

Partnerzy