Po ogłoszeniu przez KWiU wielkości dofinansowań należy skontaktować się z biurem PZA biuro@pza.org.pl, najlepiej z p. Marzeną Szydłowską i przedłożyć następujące dokumenty e-mailem w formacie PDF, faksem 22 8758505, lub osobiście:
-
zaświadczenie z klubu potwierdzające przynależność i stwierdzające brak zaległych zobowiązań (n.p. nie opłaconych składek);
-
kartę (książeczkę) zdrowia sportowca lub zaświadczenie lekarskie, wydane przez lekarza sportowego o braku przeciwwskazań do uprawiania alpinizmu (w zaświadczeniu lekarz powinien wpisać termin ważności badań);
-
numer paszportu;
-
adres zameldowania i telefon kontaktowy;
-
ksero ubezpieczenia pokrywającego wypadki alpinistyczne w Polsce i kraju wyjazdu;
-
ostateczny termin wyjazdu;
-
ew. nr konta bankowego dla osób nie odbierających pieniędzy osobiście.