wróć
Polski Związek Alpinizmu
Aktualności > Aktualności - Jaskinie > Dofinansowanie wypraw 2017

Dofinansowanie wypraw 2017

Opublikowano: 3-10-2016; 12:36 przez Ewelina Raczyńska | Modyfikacja: 30-11-2016; 13:35 przez Ewelina Raczyńska

Termin:

  1. Komisja Taternictwa Jaskiniowego informuje, że wnioski o dofinansowanie wypraw na rok 2017 należy składać do dnia 11. listopada 2016 roku do godziny 23:59 (data przyjęcia wiadomości przez serwer PZA – prosimy brać pod uwagę opóźnienia).

       2. Wnioski o dofinansowanie wraz ze zgłoszeniem kandydatów do kadry narodowej złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę przy przyznawaniu dofinansowania!

Wniosek:

  1. Wnioski należy składać poprzez formularz elektroniczny: dofinansowanie_wypraw_2017

UWAGA! Prosimy nie drukować i nie skanować formularzy wniosków oraz nie przesyłać ich dodatkowo e-mailem. Złożenie e-wniosku będzie traktowane jako oświadczenie wnioskodawcy o posiadaniu zgody Zarządu klubu na złożenie wniosku. W wątpliwych przypadkach KTJ zastrzega sobie prawo do kontaktu z Zarządem klubu w celu potwierdzenia tej zgody.

       2. We wniosku należy podać nazwiska uczestników zgrupowania, z wyszczególnieniem tych, którzy zostaną zgłoszeni do kadry narodowej (min. 2 osoby) oraz instruktorów. Prosimy o możliwie precyzyjne określanie składu, ponieważ dotychczasowe osiągnięcia uczestników planowanej wyprawy są jednym z kryteriów oceny wniosków.

     3. Wnioskodawców, którzy uzyskali dofinansowania na rok 2016, prosimy o załączenie do wniosku bibliografii ich projektów (odniesień do publikacji, w których ukazywały się ostatnie sprawozdania). W przypadku publikacji innych niż „Jaskinie” oraz strona WWW PZA, prosimy o udostępnienie treści publikacji np. poprzez załączenie jej tekstu lub skanu.

Warunki:

  1. Zgodnie z decyzją WZD KTJ PZA, który odbył się w dniach 23 – 24.10.2010 roku dofinansowanie otrzyma nie więcej niż 10 zgłoszonych wypraw. 

      2. Zgodnie z „Regulaminem dofinansowywania wypraw przez KTJ PZA”, rozpatrywanie wniosków odbywało będzie się według następujących kryteriów:

  • cel zgrupowania (priorytetem KTJ jest działalność eksploracyjna),
  • rejon działalności,
  • okres i czas trwania wyprawy,
  • skład, m.in. ilość uczestników oraz wyniki sportowe i eksploracyjne uzyskane przez nich w dotychczasowej działalności wprowadzonej do bazy przejść PZA; także wartość unifikacyjna zgrupowania (wyprawy międzyklubowe, międzynarodowe),
  • wypełnianie obowiązków sprawozdawczych przez organizatora w poprzednich projektach finansowanych przez PZA
  • inne, specyficzne cechy zgrupowania

      3. Kierownik wyprawy zobowiązany jest do przesłania wniosku uzupełnionego o pełny skład osobowy i termin wyprawy minimum na miesiąc przed wyprawą.

     4. Pełny regulamin dofinansowania wypraw przez Komisję Taternictwa Jaskiniowego PZA dostępny jest na stronie Przepisy i wzory dokumentów

Zgłoszenie do Kadry:

  1. Wniosek o zgłoszenie do kadry powinien być zatwierdzony przez klub macierzysty. Prosimy o przemyślane zgłoszenia, tzn. o zgłaszanie do kadry wyłącznie osób z konkretnymi wynikami sportowymi lub eksploracyjnymi.
  2. Przed dokonaniem zgłoszenia, kandydaci do kadry muszą zalogować się do bazy przejść jaskiniowych i złożyć lub uzupełnić wykaz przejść jaskiniowych i wspinaczkowych do trzech lat wstecz.
  3. Wymagane dokumenty wysłane na adres biuro(at)pza.org.pl oraz ktj(at)pza.org.pl:
  • zgoda
  • zgłoszenie
  • aktualne badania (co najmniej do końca roku kalendarzowego)

 

Komisja Taternictwa Jaskiniowego PZA

 

Partnerzy