Drogie Koleżanki i Koledzy,
W związku ze zmianami personalnymi w KTJ, następuje zmiana organizacyjna w systemie wydawania Kart Taternika Jaskiniowego.
Niezmiennie warunkiem wydania karty jest przesłanie prawidłowo i kompletnie wypełnionego wniosku wraz z dowodem przelewu opłaty za kartę, podpisanym zdjęciem oraz z załączonym protokołem egzaminu końcowego.
Więcej informacji oraz wzór wniosku pod linkiem:
Z nowości, idąc na przeciw oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się określić „urzędowy” czas wystawienia karty od momentu otrzymania kompletu dokumentów- jest to termin do 30 dni.
Przypominam że wnioski niekompletne lub błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
Celem usprawnienia wydawania kart i skrócenia czasu oczekiwania proszę przesyłać elektronicznie wypełnione wnioski.
Oczywiście możliwe jest nadal przesyłanie wniosków na adres biura PZA w Warszawie jednak przedłuży to znacznie czas wydawania dokumentów.
Jako osoba odpowiedzialna za wydawanie kart, wszelkie zapytania lub informacje proszę kierować bezpośrednio do mnie na adres: wanda.cacha(małpa)pza.org.pl
O dalszych zmianach będziemy informować na bieżąco.
Z taternickim pozdrowieniem,
Komisja Taternictwa Jaskiniowego