wróć
Polski Związek Alpinizmu
Aktualności > Aktualności - Jaskinie > Zmiany organizacyjne w systemie wydawania Kart Taternika Jaskiniowego

Zmiany organizacyjne w systemie wydawania Kart Taternika Jaskiniowego

Opublikowano: 25-05-2016; 16:43 przez Ewelina Raczyńska | Modyfikacja: 28-09-2022; 23:45 przez Ireneusz Królewicz

Drogie Koleżanki i Koledzy,
 
W związku ze zmianami personalnymi w KTJ, następuje zmiana organizacyjna w systemie wydawania Kart Taternika Jaskiniowego.
 
Niezmiennie warunkiem wydania karty jest przesłanie prawidłowo i kompletnie wypełnionego wniosku wraz z dowodem przelewu opłaty za kartę, podpisanym zdjęciem oraz z załączonym protokołem egzaminu końcowego.
Więcej informacji oraz wzór wniosku pod linkiem:
http://pza.org.pl/jaskinie/procedura-kt
Z nowości, idąc na przeciw oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się określić „urzędowy” czas wystawienia karty od momentu otrzymania kompletu dokumentów- jest to termin do 30 dni.
 
Przypominam że wnioski niekompletne lub błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
 
Celem usprawnienia wydawania kart i skrócenia czasu oczekiwania proszę przesyłać elektronicznie wypełnione wnioski.
 
Oczywiście możliwe jest nadal przesyłanie wniosków na adres biura PZA w Warszawie jednak przedłuży to znacznie czas wydawania dokumentów.
 
Jako osoba odpowiedzialna za wydawanie kart, wszelkie zapytania lub informacje proszę kierować bezpośrednio do mnie na adres: wanda.cacha(małpa)pza.org.pl
 
O dalszych zmianach będziemy informować na bieżąco.
 
Z taternickim pozdrowieniem,
Komisja Taternictwa Jaskiniowego
Partnerzy
Partnerzy techniczni