KATEGORIA | TYTUŁ | AUTOR | ŹRÓDŁO | LINK |
4.1. Liny | „Liny alpinistyczne – testy” | Petr Rehak | „Jaskinie” 69/2012 | |
„Badania laboratoryjne „UIAA Water repelent test” | Petr Rehak | „Jaskinie” 77/2014 | ||
„Sprawdzian wiedzy na temat lin alpinistycznych” | Petr Rehak | „Jaskinie” 74/2014 | ||
„Dyneema® i jej zastosowanie w działalności jaskiniowej” | Judicaël Arnaud i inni | „Jaskinie” 52/2008 | ||
„Unikalne testy lin…” | Lanex | „Jaskinie” 49/2007 | ||
„TEFLON®- najlepsza impregnacja Twojej liny wspinaczkowej” | N/A | „Jaskinie” 43/2006 | ||
4.2. Kotwy | „Czy pojedynczy spit na przepince stanowi gwarancję bezpieczeństwa” | Agnieszka Gajewska | „Jaskinie” 12/1998 | |
4.4. Szpej | „Rolka zjazdowa – kilka słow o sposobach jej używania Agnieszka Gajewska Joanna Łabędzka” | Agnieszka Gajewska i Joanna Łabędzka” | „Jaskinie” 10/1998 | |
„Gadżety dla estety, czyli jeszcze o sprzęcie grotołaza” | Jakub Nowak | „Jaskinie” 19/2000 | ||
„Sprzęt i odzież grotołaza” | Wojciech Radecki | „Jaskinie” 11/1998 | ||
„Lonże w speleologii i kanioningu” | Sylvain Borie | „Jaskinie” 49/2007 | ||
4.5. Inne | „Via ferraty” | Radomil Matysek | „Jaskinie” 48/2007 | „Techniki pokonywania jaskiń – Sprzęt zespołowy” | Wojciech Radecki | „Jaskinie” 13/1998 |
„Techniki pokonywania jaskiń – Węzły” | Wojciech Radecki | „Jaskinie” 15/1998 | ||
„Techniki pokonywania jaskiń – Poręczowanie jaskiń” | Wojciech Radecki | „Jaskinie” 18/2000 | ||
„Linowe techniki pokonywania jaskiń cz.1 Trawersy” | Jakub Nowak | „Jaskinie” 27/2002 | ||
„Techniki i sprzęt | Linowe techniki pokonywania jaskiń cz.2 Zjazdy” | Jakub Nowak | „Jaskinie” 28/2002 | ||
„Techniki i sprzęt | Linowe techniki pokonywania jaskiń cz.3 Wychodzenie” | Jakub Nowak | „Jaskinie” 29/2002 | ||
„Nielinowe techniki pokonywania jaskiń cz. 1” | Jakub Nowak | „Jaskinie” 20/2000 | ||
„Nielinowe techniki pokonywania jaskiń cz. 2” | Jakub Nowak | „Jaskinie” 21/2000 | ||
„Teorie mostów linowych (tyrolskie trawersy)” | Radomil Matysek | „Jaskinie” 47/2007 |
Opublikowano: 18-01-2017; 21:16 przez mteg